Nadgradnja železniškega odseka Pesnica – Šentilj

Uspešno smo izvedli nadgradnjo železniške proge na odseku Pesnica – Šentilj. Odsek je bil resnično potreben prenove, saj je bila zadnja obnova tira in premostitvenih objektov izvedena že leta 1976. Z izvedbo projekta nadgradnje železniškega odseka Pesnica – Šentilj je zmogljivost proge posodobljena iz kategorije C3 na kategorijo proge D4. Kategorija D4 omogoča prevoz vlakov z osno obremenitvijo 22,5 tone in hitrost vlakov vse do 160 km/h. Pomgrad je z deli pričel v drugi polovici avgusta 2018 na postaji Pesnica in postaji Šentilj. Nadgradnja pa je bila zaključena avgusta 2019. Gradbena dela so se izvajala skladno s predvidenim terminskim planom. Neto vrednost gradbenih del znaša dobrih 36 milijonov EUR. 

Direktor projekta Jožef Trstenjak je ob tem povedal: »Najpomembnejši obseg gradbenih del smo izvedli v 50 dnevni popolni zapori proge in sicer od 26.10.2018 do 15.12.2018. Ker je bil obseg teh del zelo velik ob tem pa petdesetdnevni rok zelo kratek, je bilo pred samim pričetkom zapore potrebno zagotoviti večje količine materialov, strojev in delovne sile. Največji izziv pri načrtovanju del nam je predstavljalo načrtovanje in izvedba več vzporednih faz z velikim številom mehanizacije ter delovne sile. Dela so potekala s 24 urnim delovnikom vse dni v tednu od začetka do konca zapore.«

V času popolne zapore je bilo na Pomgradovem delu gradbišča prisotnih 160 delavcev in 79 različnih delovnih strojev. Material smo po gradbišču prevažali s 42 tovornimi vozili medtem ko smo material do gradbišča vozili s 39 vlačilci.

V zahtevnih pogojih se je izvedlo globoko temeljenje za Viadukt Pesnica, v sklopu katerega se je izvedlo 152 AB – pilotov premera 150 cm dolžin od 8 – 17 m. Skupna dolžina vseh pilotov, je znašala 1877 m, poraba betona pa slabih 3900 m3

Za kako veliko gradbišče gre dokazujejo tudi sledeči podatki:

- če bi v vrsto postavil vse kamione, ki so do sedaj na gradbišče pripeljali kamniti material, bi bila kolona dolga več kot 62 kilometrov
- porabili smo 141 rol filca, s čimer bi pokrili 9 nogometnih igrišč v Allianz areni
- na Pomgradovem delu trase je vgrajenih 224 novih temeljev vozne mreže
- pri projektu je sodelovalo 11 različnih nadzornikov

Ostali projekti
Pomgrad povpraševanje

Potrebujete naše storitve?

Pošljite nam povpraševanje in oglasili se vam bomo v najkrajšem možnem času.

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska.

Z izborom opcije "strinjam se" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "ne strinjam se".Več o tem
Ne strinjam se Strinjam se